4022021402 |
Pugem a l'escenari com a recurs de l'aula |
2018-2019 |
Assessorament. Secundària en general |
|
|
|
22/10/2018 - 22/6/2019 (20 hores) de h a h |
|
INS Torre del Palau |
|
Can Boada del Pi, s/n (Terrassa)  |
|
|
Format |
Presencial |
Organització |
Servei Educatiu Vallès Occidental II
|
| |
|
|
| |
Inscripció |
12/09/2018 - 26/09/2018 . Activitat restringida |
|
DATA INICI PROVISIONAL |
| |
Descripció i Metodologia: |
Es tracta de formar al professorat en el teatre i el seu significat educatiu. Per fer-ho el professorat ha d'implicar-se, aprendre tècniques, interpretar i treure conclusions educatives per aplicar a les aules.
A tal fi, s'impulsaran propostes de treball a l'aula.
La participació i aprofitament d'aquesta formació cal entendre-la, a més d'una responsabilitat individual, també com a responsabilitat del centre.
|
| |
Objectius |
- Familiarirtzar-se amb el recurs del teatre en un institut amb batxillerat artístic.
- Conèixer les possibilitats educatives del teatre.
- Observar des de la pràctica personal el poder educatiu del teatre.
- Treballar habilitats interpretatives.
|
| |
Continguts |
Teatre i educació
El personatge
La interpretació
Rols i emocions
|
| |
Formador/a |
Rosa María Ponsarnau
|
| |
Avaluació |
- Satisfacció de les persones assistents i de l'equip directiu en relació del desenvolupament de l'activitat formativa
- Aprofitament i transferència immediata a la pràctica docent recollida a la carpeta de formació.
|
| |
Requisits de certificació |
- Assistència a un mínim del 80% de les hores presencials de la formació
- Valoració positiva de les tasques d'aula recollides a la carpeta de formació (individual o en petit grup del mateix centre)
|
| |
Persones destinatàries |
Aquesta activitat acredita pel perfil professional "Educació visual i plàstica".
|
| |
E-mail |
crp-terrassa@xtec.cat
|
| |
|
|
Calendari |
Sessió 1 |
dilluns |
22/10/2018 |
|
|
Sessió 2 |
- |
- |
|
|
Sessió 3 |
- |
- |
|
|
Sessió 4 |
- |
- |
|
|
Sessió 5 |
- |
- |
|
|
Sessió 6 |
- |
- |
|
|
Sessió 7 |
dissabte |
22/12/2018 |
|
|
|
| |